1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Aktualności Polsat Box

Nowy sposób przekazywania Abonentom informacji od Polsat Box na trwałym nośniku - przez stronę internetową »

Jak to działa?
Polsat Box wprowadza nowy sposób przekazywania Państwu informacji na trwałym nośniku.
Jest to strona internetowa, zawierająca skierowane do Państwa informacje, umieszczone przez Polsat Box w możliwym do pobrania pliku PDF.


Co to znaczy "trwały nośnik"?
Trwały nośnik jest określeniem sposobu przekazania informacji, zapewniającym jej trwałość, niezmienność, integralność oraz dostęp do niej w odpowiednim czasie.
Zgodnie z prawem, trwały nośnik to materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
Trwałym nośnikiem może być np. papier, SMS, e-mail lub inne rozwiązanie, takie jak strona internetowa Polsat Box zawierająca plik PDF, do której prowadzi bezpieczny link.
Strona internetowa z plikiem PDF będzie dostępna dla Państwa także w przypadku rozwiązania umowy, której dotyczą zamieszczone na stronie internetowej informacje.


Jak Polsat Box powiadamia o publikacji nowej informacji skierowanej do Państwa?
Będziemy powiadamiać niezwłocznie o pojawieniu się na stronie internetowej pliku PDF zawierającego skierowane do Państwa ważne informacje.
Wyślemy do Państwa bezpieczny link do strony internetowej - na podany adres e-mail lub SMSem na Państwa numer telefonu.

Czy należy pobrać plik PDF oraz zachować na przyszłość bezpieczny link?
Plik PDF można otworzyć od razu w przeglądarce lub bezpiecznie pobrać na swoje urządzenie i przeczytać później. Zachęcamy do pobrania pliku PDF.
Sugerujemy też zachować na przyszłość link prowadzący do strony internetowej.
Posiadanie linku pozwoli:
. uzyskać ponownie dostęp do pliku PDF,

. sprawdzić, że udostępniony plik PDF nie został przez nas skasowany, zmieniony lub podmieniony.


Jak odzyskać dostęp do pliku PDF, jeżeli skasuję link?
Dostęp do pliku można uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. 

Jak można sprawdzić, że plik PDF na stronie internetowej nie został usunięty, zmieniony lub podmieniony?
Otrzymany przez Państwa w SMSie lub wiadomości e-mail bezpieczny link zawiera w sobie 64-znakowy identyfikator, przykładowo:
https://api.plus.pl/tos/fb9d4aff79f5a93dc8601316954efd34e5ac1a7d2ff7a1339af6fc4f628488c6.pdf

Ten sam identyfikator, tj. zawierający identyczne zestawienie znaków oraz liter, znajduje się w nazwie pliku PDF umieszczonego na stronie internetowej, do której prowadzi bezpieczny link.
Jeżeli pobrany plik PDF ma ten sam identyfikator, który jest zawarty w linku przesłanym w wiadomości e-mail lub w SMSie, to znaczy, że pobrany plik PDF ma tę samą treść co w chwili wysłania do Państwa linku.
Nawet najmniejsza zmiana w treści pliku PDF, do której prowadzi link, automatycznie spowoduje również zmianę identyfikatora tego pliku PDF. 

Zobacz szczegóły »



Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno