1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Punkty sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu pozostają otwarte

Bezpieczeństwo i zdrowie naszych Klientów i Pracowników jest dla nas podstawową sprawą, dlatego podczas wizyty w punkcie sprzedaży prosimy o stosowanie się do poniższych zasad

 

Szczegóły
. Zasłanianie ust i nosa podczas wizyty

. Dezynfekcje rąk po wejściu do Punktu Sprzedaży

. Zachowanie bezpiecznej odległości od Doradcy (min. 2 m)

. Dokonywanie płatności bezgotówkowo

. Informujemy, że godziny seniorskie nie dotyczą branży telekomunikacyjnej *

. Stosowanie się do wytycznych związanych z ograniczeniem liczby osób mogących przebywać na terenie danego punktu sprzedaży

* Na podstawie § 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 października 2020 r. (poz. 1797) zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Dziękujemy za stosowanie się do powyższych zasad.

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno