Podczas podpisywania zgłoszenia cesji konieczna jest obecność przyszłego Abonenta (cesjonariusza) jak i obecnego (cedenta) w punkcie sprzedaży Polsat Box.
Jakie dokumenty są potrzebne?
Przeniesienie praw i obowiązków z umowy (usługa - Telewizja):
- dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
Transfer po zgonie (usługa - Telewizja):
- dokument potwierdzający tożsamość nowego abonenta (np. dowód osobisty);
- kopię aktu zgonu dotychczasowego Abonenta.
Po uzyskaniu niezbędnych informacji Cyfrowy Polsat rozpatrzy sprawę i w celu przedstawienia decyzji skontaktuje się z Klientami telefonicznie lub listownie. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Polsat Box:
- z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08 (opłata zgodna z taryfą operatora),
- z telefonu komórkowego: 699 00 2222, 222 127 222 (opłata zgodna z taryfą operatora).