Bieżący kontakt i obsługa Klientów
W związku z zaistniałą sytuacją, zachęcamy Państwa do kontaktu z nami za pośrednictwem kanałów zdalnych, w tym telefonicznie lub elektronicznie:
801 08 08 08 - z telefonu stacjonarnego:
699 00 2222 lub 222 127 222 - z telefonu komórkowego
z czatu na www.cyfrowypolsat.pl
mailowo: kontakt@cyfrowypolsat.pl
Sieć salonów i punktów sprzedaży
Otwarte i dostępne dla Państwa są punkty sprzedaży poza centrami handlowymi. Jednak, z uwagi na ciągle zmieniającą się sytuację, przed wizytą w wybranym sklepie zachęcamy do sprawdzenia, czy jest czynny.
Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie: www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp
Na chwilę obecną punkty w centrach handlowych pozostają zamknięte.
Dobro naszych Klientów i Pracowników jest dla nas podstawową sprawą, dlatego wprowadziliśmy w punktach procedury, mające zapewnić maksymalny poziom bezpieczeństwa.
W punktach obsługi Klienta wprowadzono nadzwyczajne środki związane z higieną, punkty zostały wyposażone w środki dezynfekcyjne, w tym dezynfekowane mają być m.in. długopisy, klamki, drzwi wejściowe oraz fotele.
Wprowadzono również nowe procedury obsługi Klientów - zgodnie z zasadą, że w punkcie sprzedaży mogą znajdować się tylko Klienci, którzy są obsługiwani.
Będziemy Państwa na bieżąco informować o kolejnych decyzjach.