Najczęściej zadawane pytania
Każdy Klient, który kupi min. dwie usługi lub dokupi kolejną do
posiadanej już w Plusie lub Cyfrowym Polsacie.
Warunkiem skorzystania z Programu smartDOM i otrzymania
Rabatu/Benefitu jest wyrażenie zgody smartDOM na przekazywanie danych pomiędzy
Cyfrowym Polsatem, a Polkomtel. W przypadku
braku jej wyrażenia skorzystanie z Programu jest niemożliwe.
Jako kategorie uznawane są: Telewizja (satelitarna, kablowa
IPTV, internetowa), Internet (mobilny i stacjonarny), Telefon, Plus MIX, Naziemna
Telewizja Cyfrowa, Numer Stacjonarny.
Przy czym Naziemna Telewizja Cyfrowa i Numer Stacjonarny nie mogą być umowami
uprawniającymi do otrzymania rabatu na kolejnych usługach, a na umowie Plus MIX
Klient nie może otrzymać
rabatu, może on być tylko umową uprawniającą.
Na każdy dokupowany produkt Klient otrzymuje rabat 10 zł.
Ponadto na kolejne telefony (produkt siódmy, ósmy i dziewiąty) jest przyznawany
rabat 50%, o ile posiadany już
telefon Klienta ma zobowiązanie miesięczne min. 49,90 zł, a dokupowane telefony
będą miały abonament min. 50 zł.
Każda umowa niezależnie od wysokości abonamentu może być
rabatowana, poza przypadkiem opisanym w pytaniu 3.
Można wybrać dwie lub więcej usług (nowy Klient)
albo jedną lub więcej (obecny Klient).
Nie, ważne żeby dokupić usługi w czasie obowiązywania
promocji.
Rabaty naliczane są przez cały okres umowy, czyli
tak długo, jak długo Klient korzysta z usług, które
uprawniają go do skorzystania z oferty.
Rabat zostanie uruchomiony najpóźniej od drugiego pełnego
cyklu rozliczeniowego. W przypadku, gdy w wybranej przez Klienta
promocji przewidziane są miesiące gratis,
wówczas rabat będzie włączony po okresie bezpłatnym.
Tak, korzyści z ofert łączą się.
Tak, w przypadku podpisania umowy w Plusie w czasie
obowiązywania programu, rabat będzie naliczany najpierw na numerze tymczasowym,
a następnie - już po przeniesieniu
numeru - na docelowym.
Tak, można wybrać dowolną kategorię sprzętu dostępnego
w ofercie internetowej. W przypadku zakupu w ofercie ratalnej,
rabatowaniu będzie podlegał wyłącznie abonament za usługę
telekomunikacyjną. Raty będą naliczane w pełnej wysokości.
Nie, promocja dotyczy wyłącznie umów na minimum
24 miesiące.
Tak, Klient może zakupić w ramach oferty drugi telefon,
a także telewizję Cyfrowego Polsatu. Produktem uprawniającym będzie wówczas
Internet LTE.
Tak.
Tak, po okresie bezpłatnym, który jest korzyścią
w ramach oferty dla Klientów innych operatorów, Klient będzie płacił
abonament obniżony o 10 zł
W dowolnym punkcie sprzedaży Plusa lub Cyfrowego
Polsatu, a także przez Internet lub telefonicznie.
W Plusie możesz wybrać Abonament dostosowany do Twoich potrzeb.
Dzięki ofercie Plusa nie tylko rozmawiasz z bliskimi, SMSujesz i MMSujesz bez
limitu, ale także swobodnie korzystasz z Internetu
w telefonie dzięki pakietowi GB. W ofercie znajdziesz również nowoczesne smartfony
oraz usługi dodatkowe takie jak Ipla, HBO GO, Serwis Wyświetlacza, czy też Ochrona
Internetu. Usługi
te możesz przetestować całkowicie za darmo, a potem zdecydować czy dalej chcesz z
nich korzystać.
W ofercie Duet każdy otrzymuje oddzielny pakiet GB. Jeśli chcecie
korzystać ze wspólnego pakietu GB wybierz ofertę Ja + Rodzina.
W ramach abonamentu w ofercie Ja + Rodzina otrzymujesz jedną
główną kartę SIM, do której możesz zamówić 2 dodatkowe karty SIM w cenie
0 zł/mies. Jeśli potrzebujesz więcej kart dla
swoich bliskich, możesz dokupić kolejne 6 kart SIM za dodatkową opłatą
25 zł/mies. za każdą kartę.
Tańszy abonament o 10 zł otrzymasz jeśli aktywujesz
elektroniczną fakturę. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej, łącz usługi
i skorzystaj z Domowego Programu Oszczędnościowego smartDOM,
który pozwoli obniżyć Twoje rachunki. Abonament Telefoniczny jako trzecią usługę
możesz mieć nawet od 20 zł/mies.
Wystarczy, że wybierzesz ofertę dla przenoszących numer na naszej
stronie www.plus.pl i wypełnisz formularz. Możesz również odwiedzić nasz Punkt
Sprzedaży. Dla Twojej wygody my załatwimy
za Ciebie wszystkie formalności.
Gdy zdecydujesz się przenieść numer do sieci Plus, otrzymasz numer
tymczasowy, z którego będziesz mógł korzystać dopóki Twój dotychczasowy operator nie
wyda nam Twojego numeru, który chcesz
przenieść. Gdy Twój dotychczasowy operator wyda numer, numer tymczasowy zostanie
zastąpiony Twoim przenoszonym numerem. Numery podmienią się automatycznie na karcie
SIM. O statusie
przeniesienia numeru zostaniesz poinformowany SMS-em.
Wybór oferty zależy od zainteresowań oraz potrzeb własnych i
domowników. W pakiecie L za 60 zł/mies. otrzymujesz dostęp aż do ponad 130 kanałów,
w tym do kanałów sportowych tj. Polsat Sport HD, Eurosport 2 HD, do kanałów filmowych
np. Polsat Film, Cinemax HD oraz wszystkich kanałów bajkowych: Nick Jr, Cartoon
Network itd. Do każdego pakietu podstawowego możesz zawsze dobrać pakietu dodatkowe,
np. Polsat Sport Premium za 20 zł/mies., bądź inny interesujący Cię pakiet z ulubionymi
kanałami. Z każdą ofertą masz dostęp do telewizji również mobilnie w Polsat Box Go.
Tak, za 10 zł/mies.
Z jednym dekoderem dodatkowym, opłata miesięczna za usługę
Multiroom wynosi 10 zł.
Serwis Polsat Box Go jest dostępny bezpłatnie na dekoderach produkcji
Cyfrowego Polsatu oraz po zalogowaniu się w aplikacji lub na stronie Polsat Box Go.
Dzięki podłączeniu dekodera do Internetu możesz cieszyć się
dostępem do tysięcy programów na życzenie na swoim dekoderze bez dodatkowych
opłat w serwisie Polsat Box Go. Dodatkowo,
jeżeli w wybranej ofercie posiadasz serwis HBO GO, to będzie on dostępny również na
dekoderze.
Internet LTE Plus jest odpowiedni zarówno do domu jaki i poza
nim. Cała rodzina może korzystać z niego w domu na kilku urządzeniach dzięki
routerowi domowemu. W przypadku wyboru
abonamentu z routerem mobilnym z Internetu można korzystać poza domem,
w trasie czy na uczelni - zasięg LTE Plus dostępny dla 99% Polaków
daje nam tę swobodę.
• Większą prędkość - dzięki połączeniu (agregacji) częstotliwości
zwiększona została szacunkowa maksymalna prędkość pobierania danych;
• Stabilność
sieci - co oznacza lepszą jakość Internetu
dla obecnych Klientów;
• Większa pojemność sieci - oznacza to możliwość
komfortowego korzystania z sieci przez większą liczbę użytkowników.
• do 300 Mb/s w downlinku (pobieranie do Abonenta)
• do 50 Mb/s
w uplinku (wysyłanie od Abonenta)
• Posiadać urządzenie kategorii 6 lub wyższej - takie sprzęty są
oznaczone znaczkiem "LTE Plus Advanced";
• Być w zasięgu LTE Plus Advanced
(sprawdź
mapę zasięgu).
Plus jest Agentem Ubezpieczeniowym i działa w imieniu ERGO Hestii,
co oznacza, że w punkcie Plusa lub Cyfrowego Polsatu możesz skorzystać z oferty
ubezpieczeń jednego z najlepszych ubezpieczycieli
na polskim rynku.
• dla osób fizycznych ubezpieczających pojazd i nieruchomość (dom,
mieszkanie lub dom w budowie)
• ochrona od zdarzeń losowych i kradzieży
•
ochrona ubezpieczonego i jego osób bliskich (z nim
mieszkających) od szkód wyrządzonych osobom trzecim (OC w Życiu Prywatnym)
•
ubezpieczenie nieruchomości pod cesję
• optymalne ubezpieczenie dla klientów
poszukujących szerokiego zakresu
ochrony od zniszczenia, uszkodzenia i kradzieży pojazdu
• dla właścicieli
samochodów osobowych, terenowych i dostawczych o ładowności do 850 kg
• dla
właścicieli motocykli i motorowerów
• kompleksowa ochrona pojazdu i nieruchomości
• dwa warianty do
wyboru - możliwość dopasowania zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb
•
szeroki zakres usług w komunikacyjnym ubezpieczeniu
Assistance
• możliwość ubezpieczenia domu starszego niż 50-letni, jeśli przeszedł
remont (wypłata odszkodowania następuje według wartości domu w stanie nowym)
•
brak oględzin budynku i konieczności
okazywania ubezpieczonych przedmiotów
• możliwość ubezpieczenia domu bez
końcowego odbioru technicznego
• szeroki zakres ubezpieczeń dodatkowych
• dla osób fizycznych, ubezpieczających pojazd i nieruchomość (dom
lub mieszkanie)
• ochrona od zdarzeń losowych dla osób szukających prostego
ubezpieczenia majątku (z wyłączeniem powodzi)
• ochrona
ubezpieczonego i jego osób bliskich (z nim mieszkających) od szkód wyrządzonych
osobom trzecim (OC w Życiu Prywatnym)
• ochrona dla osób poszukujących
podstawowej ochrony w razie kradzieży i szkody
całkowitej pojazdu
• dla właścicieli samochodów osobowych, terenowych i
dostawczych o ładowności do 850 kg
• dla właścicieli motocykli i motorowerów
• prosty zakres ubezpieczenia zapewniający realną ochronę w
najczęstszych szkodach
• ryczałtowa suma ubezpieczenia w ubezpieczeniu mienia
(dom lub mieszkanie, budynek gospodarczy, wyposażenie i rzeczy
osobiste)
• brak franszyzy - nie istnieje minimalna wartość szkody, od której
wypłacamy odszkodowanie
• w przypadku uszkodzenia szyb, brak szkodowości w
Minicasco (dotyczy Ubezpieczenia Szyb)
•
zakres dostosowany do potrzeb i możliwości finansowych
• dla rodzin spędzających urlop za granicą
• dla osób
aktywnych, posiadających sportowe pasje
• dla wszystkich, bez limitu wieku
•
dla podróżujących prywatnie i służbowo
• koszty transportu medycznego nie pomniejszają sumy ubezpieczenia
kosztów leczenia
• ratownictwo bez dodatkowych sublimitów
• organizacja
bezgotówkowej pomocy medycznej
• współpraca z doświadczonymi
partnerami w zakresie
organizacji pomocy medycznej i Assistance na całym
świecie
• szeroki zakres terytorialny - ubezpieczenie dopasowane do kierunku
podróży
• dostępność Centrum Alarmowego
24/7
• polisa i certyfikat dostępne w dwóch językach - polskim i angielskim
Właścicielem infrastruktury, czy okablowania oraz liczników
energii pozostaje firma, która robi to dziś. Tę firmę nazywamy dystrybutorem (w
języku energetyki mówi się o niej Operator Systemu Dystrybucyjnego).
Plus jest sprzedawcą towaru jakim jest energia elektryczna, która płynie do Klienta
tymi samymi kablami jak dotychczas.
Nie, decydując się na zmianę sprzedawcy nie musisz zmienić
licznika ani kabli elektrycznych. Zmiana sprzedawcy energii nastąpi bez
jakichkolwiek przerw w dostawie prądu do Twojego domu, mieszkania czy
firmy.
Wszelkiego rodzaju awarie sieci energetycznej tak jak dotychczas
należy zgłaszać do pogotowia energetycznego, które jest dostępne 24h pod numerem 991
lub pod numerem 22 821 31 31 (dotyczy Klientów z
Warszawy, gdzie łącze energetyczne dostarcza innogy Stoen Operator Sp. z o.o.).
Opłata za połączenie telefoniczne zgodna z cennikiem operatora.
Twoja faktura składa się z dwóch rodzajów opłat: za energię jako
towar oraz za usługę jej dostarczenia. Pierwszy rodzaj opłat dotyczy samej energii
jako towaru, czyli tego co sprzedaje Plus. Energia
jako towar jest nazywana także "energią czynną". Drugi rodzaj opłat jest związanych
z usługą dostarczania energii do Twojego domu. To są opłaty lokalnego dystrybutora
energii - czyli właściciela
kabli i liczników. Te opłaty Plus refakturuje w imieniu firmy dystrybucyjnej.
W razie niewykorzystania pakietu niezużyta energia jest
przeliczana na złotówki i przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe (pokrywa nowe
zobowiązania lub zostaje oddana Klientowi w formie gotówki lub
przelewu). Przy przekroczeniu pakietu, Klient nie traci dostępu do prądu. Dodatkowe
zużycie będzie ujęte na fakturze rozliczeniowej według stawek obowiązujących w
pakiecie.