Aktualizacja oferty jest naturalnym procesem wynikającym z regularnego rozwoju naszych usług. Dokładamy wszelkich starań, by proponowane Państwu usługi były na jak najwyższym poziomie i spełniały Państwa oczekiwania. Dlatego też, wraz z siecią Plus, przygotowaliśmy dla Państwa nowoczesne i elastyczne oferty umożliwiające wybór i łączenie różnych usług dopasowane do Państwa potrzeb.
Wyłączenie Multioferty nie powoduje dla Państwa żadnych zmian w wysokości opłat za usługi. W związku z tym procesem nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Zapewniamy, że nadal będą mogli Państwo korzystać ze swoich dotychczasowych usług Telewizji i Internetu. Teraz będą one traktowane niezależnie.
Usługa telefonii komórkowej, po tym terminie, nie będzie już dostępna w Cyfrowym Polsacie. Jeśli jednak chcą Państwo dalej korzystać ze swojego dotychczasowego numeru telefonu, mogą Państwo złożyć wniosek o przeniesienie numeru do innego dostawcy usług telefonii komórkowej bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Szczegółową informację dotyczącą zakończenia świadczenia usług Multioferty i telefonii komórkowej Cyfrowego Polsatu otrzymali Państwo w przesłanych listach. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, zapraszamy do Autoryzowanych Punktów Sprzedaży lub prosimy o kontakt z infolinią pod numerem 222 444 666 (opłata zgodnie z cennikiem Państwa operatora).