1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Jak zarejestrować się w iPolsat Box?

Aby założyć konto w iPolsat Box przygotuj:

. Numer PESEL/NIP
. Adres e-mail
. A także, w zależności od usługi:

  1. Telewizja Cyfrowa - Numer karty Twojego dekodera
  2.  TV Mobilna - Numer DVB-T, inaczej numer dostępu warunkowego określony dla danego urządzenia dekodującego, widoczny w Umowie Abonenckiej w sekcji dotyczącej urządzeń, na których uruchomiono Usługę. Możesz odczytać go również z: Dekoder T-HD 1000/T-HD 200/T-HD 210 - Menu dekodera/Informacje o dekoderze/Numer klienta; Dekoder M-T 5000 - numer można odczytać z naklejki znajdującej się pod baterią, pozycja CAS.
  3.  Internet- Numer MSISDN przypisany do posiadanej karty SIM, widoczny w Umowie Abonenckiej w sekcji dotyczącej usługi Internet.

Założenie konta w iPolsat Box:

. Wejdź na stronę https://icok.polsatbox.pl/icok/
. Kliknij w przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ i wypełnij formularz rejestracyjny.
. Podaj:
. Dla Usługi Telewizja - Numer karty dekodera (możesz wyjąć swoją kartę z dekodera, aby przeczytać jej numer),
Dla Usługi TV Mobilna - Numer DVB-T, inaczej numer dostępu warunkowego,
Dla Usługi Internet - Numer MSISDN - bez prefiksu 48
. PESEL/NIP
. E-mail
. Powtórz e-mail
. Hasło
. Rozwiąż proste zadanie matematyczne
. Aby utworzyć konto w serwisie, musisz zaakceptować postanowienia Regulaminu iPolsat Box. Z treścią zgody oraz Regulaminu możesz zapoznać się klikając odnośnik "Regulamin".
. Poniżej znajdziesz pełną treść klauzuli informacyjnej, wskazującej administratora danych oraz plik klauzuli informacyjnej do pobrania.
. Następnie kliknij przycisk Załóż konto.
. Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany link weryfikacyjny. Aby zakończyć proces rejestracji, zaloguj się do swojego konta pocztowego i kliknij w przesłany link.
. Po potwierdzeniu zgodności e-mail, przejdź do logowania.

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno