Zgłoszenia dotyczącego zablokowania/odblokowania numeru IMEI skradzionego urządzenia końcowego może dokonać Abonent lub zarejestrowany Użytkownik osobiście w Punktach Obsługi Klientów Cyfrowego Polsatu lub
przesyłając komplet dokumentów listem poleconym na adres:
Cyfrowy Polsat, Centrum Obsługi Klienta
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa
Dokumentacja wymagana do zablokowania/odblokowania numeru IMEI urządzenia końcowego:
- zaświadczenie o zgłoszeniu kradzieży na Policję telekomunikacyjnego urządzenia końcowego
- wniosek o zablokowanie/odblokowanie telekomunikacyjnego urządzenia końcowego
- jeden z poniższych dokumentów identyfikujący właściciela urządzenia końcowego zawierającego numer IMEI:
- faktura VAT zakupu zgłaszanego urządzenia końcowego wraz z jego numerem IMEI,
- paragon zakupu zgłaszanego urządzenia końcowego, wraz z jego numerem IMEI,
- karta gwarancyjna zgłaszanego urządzenia końcowego, wraz z jego numerem IMEI,
- umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub aneks do tej umowy zawierający numer IMEI zgłaszanego urządzenia,
- umowa kupna, sprzedaży, darowizny zgłaszanego urządzenia końcowego, wraz z jego numerem IMEI,
- wniosek o zablokowanie/odblokowanie telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w przypadku prośby o odblokowanie numeru IMEI.
Załączniki:
Zaświadczenie o zgłoszeniu kradzieży na Policję telekomunikacyjnego urządzenia końcowego (.pdf)
Wniosek o zablokowanie/odblokowanie telekomunikacyjnego urządzenia końcowego (.pdf)
Tu znajdziesz Formularz rejestracyjny (.pdf)