1. Aktywacja poczty głosowej
Poczta głosowa, dla wszystkich nowych abonentów i użytkowników jest automatycznie aktywowana niedługo po pierwszym włączeniu telefonu.
2. Jak połączyć się z pocztą głosową?
Z własnego telefonu
- w kraju - wybierz 3333 lub 0 699 00 3333
- za granicą (w roamingu) - wybierz +48 699 00 3333
Z innego telefonu
- w kraju - wybierz 0 699 00 3333
- za granicą - wybierz (prefiks) 48 699 00 3333 np. 0048 699 00 3333 lub +48 699 00 3333
Podczas łączenia się z pocztą głosową z innego telefonu zawsze musisz podać numer twojego telefonu i hasło dostępowe. Zabezpiecza ono przed dostępem do twojej skrzynki nieuprawnione osoby. Dla każdej nowej skrzynki poczty głosowej ustawiane jest losowe hasło dostępowe. Losowe hasło dostępowe możesz w każdej chwili zmienić podczas połączenia z pocztą głosową. Aby zmienić hasło dostępowe nie ma potrzeby podawania starego hasła
3. Zapomniałem hasła dostępowego - co robić?
Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta.
4. Ile kosztuje korzystanie z poczty głosowej?
Korzystanie z poczty głosowej jest bezpłatne.
Koszt połączenia z numerami poczty głosowej - zgodnie z posiadaną taryfą.
Osoba, która dzwoni do ciebie i zostanie przekierowana do poczty głosowej, płaci jak za połączenie do ciebie.
5. Co dzieje się podczas pierwszego połączenia z pocztą głosową?
Zostaniesz poproszony o ustawienie podstawowych parametrów:
- wybór języka poczty (polski lub angielski),
- ustawienie hasła dostępowego do poczty (hasło jest potrzebne jest do połączenia z pocztą, jeśli będziesz dzwonić z innego telefonu),
- wybór powitania, które usłyszy osoba zostawiająca wiadomość.
W każdej chwili możesz zmienić ustawione parametry za pomocą menu poczty głosowej.
6. Jakie są standardowe ustawienia poczty głosowej?
Każdy nowy abonent lub użytkownik ma aktywną usługę poczty głosowej ze standardowymi ustawieniami przekierowań.
Przekierowanie twojego rozmówcy do poczty głosowej nastąpi:
- jeśli nie odbierzesz telefonu w ciągu 20 sekund,
- jeśli masz wyłączony telefon,
- jeśli jesteś poza zasięgiem sieci.
Ustawienia przekierowań możesz zmienić w menu swojego telefonu lub łącząc się z Centrum Obsługi Klienta.
7. Czy wiadomości pozostawione na poczcie głosowej są kasowane?
Nagrane wiadomości są automatycznie kasowane po 14 dniach.
8. Moja poczta głosowa jest wyłączona. Co się dzieje?
Jeśli poczta głosowa będzie nieużywana dłużej niż 30 dni, zostanie automatycznie wyłączona. Aby aktywować pocztę głosową, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.