1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Jak mogę kontrolować swoje wydatki?

Usługa Limit Internet - pozwala kontrolować swoje wydatki, określa maksymalną wysokość dodatkowych miesięcznych wydatków na Internet (dodatkowe wydatki to opłaty za transfer rozliczany wg cennika).

Dostępne poziomy Limit Internet to: 0 zł, 10 zł, 25 zł, 50 zł oraz 100 zł.

Abonent w każdej chwili może zmienić (z najbliższym okresem rozliczeniowym) poziom Limitu Internet lub go wyłączyć (w dowolnym momencie okresu rozliczeniowego).

Modyfikacja, aktywacja i dezaktywacja usługi Limit odbywa się poprzez: kontakt z infolinią lub iPolsat Box.

Dezaktywacja limitu następuje natychmiastowo po wprowadzeniu zmiany w systemie. Natomiast aktywacja jest dokonywana z najbliższym okresem rozliczeniowym.

Powiadomienia SMS:

. Gdy dodatkowe wydatki osiągną 80% wskazanego poziomu - Abonent otrzyma powiadomienie SMS-em;

. Gdy dodatkowe wydatki osiągną 100% wskazanego poziomu - dostęp do Internetu zostanie zablokowany.

Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222

Zarządzaj swoją telewizją
Zaloguj się do iPolsat Box
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2020 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIIi Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno