1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Limit Internet - miej wydatki pod kontrolą

Dzięki bezpłatnej usłudze Limit Internet masz pewność, że nie zapłacisz za dostęp do sieci więcej, niż chcesz. Usługa pozwala określić maksymalną wartość dodatkowych wydatków na Internet.
Szczegóły
Warto wiedzieć
Regulaminy i cenniki

Usługi i promocje

Porady

Internet LTE

Zobacz inne usługi
Zobacz też
Jeśli ukradną Ci modem, możesz go zablokować, aby nikt inny nie mógł już z niego skorzystać. Kartę SIM modemu blokujesz osobno. Sprawdź, jak zablokować kartę SIM modemu. Więcej»
Aktualnie większość modemów Polsat Box instaluje się automatycznie, a modyfikacji ustawień można dokonywać na stronie konfiguracyjnej urządzenia. Więcej»
Jeżeli masz problem z prawidłowym działaniem usługi Internetu Polsat Box w pierwszej kolejności sprawdź, czy masz najnowsze sterowniki oraz aktualizacje dla swojego systemu operacyjnego w komputerze, którego używasz. Więcej»
Jeśli odbierasz słaby sygnał lub masz zbyt niski transfer danych - podłącz jedną z dostępnych anten. Więcej»

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno