Usługa Limit Internet określa maksymalną wysokość dodatkowych miesięcznych wydatków na Internet tj. opłaty za transfer danych rozliczane według cennika, 2 gr za 1 MB w godzinach 07:00:00 - 01:00:00 i 1 zł za 1 GB w godzinach 01:00:01 - 06:59:59 oraz opłaty za pakiet jednorazowy.
Dostępne poziomy Limitu Internet:
Opcja Usługi |
Poziom Limitu Internet |
Limit Internet 0* |
0 zł |
Limit Internet 10* |
10 zł |
Limit Internet 25 |
25 zł |
Limit Internet 50 |
50 zł |
Limit Internet 100 |
100 zł
|
Możesz zmienić poziom Limitu Internet lub go wyłączyć. Aby dokonać zmian zaloguj się do iPolsat Box.
Powiadomimy Cię SMS-em, gdy dodatkowe wydatki osiągną 80% wskazanego przez Ciebie poziomu. Dostęp do Internetu zostanie zablokowany, gdy dodatkowe wydatki osiągną 100% wskazanego przez Ciebie poziomu.
Jak działa usługa: Abonent ma aktywowany Pakiet 5 GB z opłatą 49 zł oraz aktywną usługę Limit Internet 25, a dostęp do usługi Iinternet zostanie zablokowany, gdy wartość faktury** osiągnie wysokość 75 zł (50 zł opłat abonamentowych + 25 zł dodatkowych wydatków).
Usługa Limit +
Pamiętaj! Zawsze możesz korzystać z usług pomimo osiągniętego limitu. Aktywuj usługę Limit +
Kwota |
Do wykorzystania przez |
10 zł |
14 dni |
25 zł |
30 dni |
50 zł |
90 dni |
100 zł |
180 dni
|
W ramach zasilenia korzystasz z dostępu do Internetu płacąc według cennika. Kwota zasilenia zostanie doliczona do kolejnego rachunku za Internet.
Szczegóły w Regulaminie korzystania z usługi promocyjnej "Limit Internet"
* opcja Limit Internet dostępna w przypadku aktywacji przez iPolsat Box i COK. Opcja niedostępna w chwili podpisania umowy.
** nie dotyczy pierwszej faktury za usługę