1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Dlaczego nie mogę korzystać z internetu w Polsat Box w telefonie z opcja dualSIM?

Telefonu z opcją dualSIM często posiadają jeden slot odpowiedzialny tylko za połączenia głosowe. Należy sprawdzić, czy karta jest umieszczona do slotu z funkcją wymiany danych komórkowych. W przypadku, gdy oba sloty obsługują transmisję danych, należy sprawdzić w ustawieniach telefonu: która karta odpowiedzialna jest za wymianę danych komórkowych, konfigurację punktu dostępu (APN: internet.cp, numer dostępowy: *99#) oraz czy są uruchomione roaming oraz transmisja danych komórkowych.

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno