1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Co zrobić, gdy nie otrzymałem faktury na maila/listownie?

Jeżeli jest to faktura w formie papierowej zachęcamy do skorzystania z opcji E-Faktury. Zachęcamy do kontaktu z infolinią, w celu zapisania zgłoszenia o wysłanie duplikatu faktury.

Jeżeli jest to E-Faktura pamiętać, że mail z fakturą mógł trafić do innego folderu na poczcie niż "odebrane" np. SPAM. Zlecenie wysyłki duplikatu możliwe jest także poprzez kontakt z Call Center.

UWAGA!!!

Należy pamiętać, że wgląd do faktur jest możliwy także poprzez serwis iPolsat Box, gdzie można je również opłacić błyskawicznie.

Stopka

Centrum Obsługi Klienta

z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

© 2007-2024 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno