1. Przejdź do menu
  2. Przejdź do treści
  3. Przejdź do strony Kontakt
  4. Przejdź do stopki

Strona główna Polsat Box

Polecamy

Co zrobić, aby móc korzystać z oferty Polsat Box Go na urządzeniach mobilnych?

Korzystanie na innych platformach niż dekodery wymaga posiadania na kontrakcie telewizyjnym dodatkowej usługi Polsat Box Go, zarejestrowanego konta iPolsat Box oraz akceptacji regulaminu korzystania z usługi przy pierwszym logowaniu w przeglądarce internetowej lub pierwszym uruchomieniu aplikacji na dekoderze. Logowanie do aplikacji mobilnej Polsat Box Go na urządzeniach mobilnych odbywa się danymi konta iPolsat Box. Nie jest wymagana dodatkowa rejestracja na stronie https://polsatbox.pl.

W aplikacji mobilnej Polsat Box Go na telefonie/tablecie można korzystać nie tylko po połączeniu z siecią WIFI. Aby korzystać z zawartości platformy Polsat Box Go w aplikacji mobilnej bez podłączenia do WiFi, wymagane jest uruchomienia w aplikacji mobilnej autoodtwarzania przy użyciu mobilnej transmisji danych tzw. GSM.

Centrum Obsługi Klienta
z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

(opłata zgodna z taryfą operatora)

z telefonu komórkowego: 699 00 2222

(opłata zgodna z taryfą operatora)

222 127 222

Zarządzaj swoją telewizją
Zaloguj się do iPolsat Box
Centralny Punkt Obsługi Klienta:
Cyfrowy Polsat SA
ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Czynny od pn. do pt. w godz. 8:30-16:30
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
© 2007-2020 Cyfrowy Polsat SA
Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIIi Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160, kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony
Profil na portalu Facebook Link do profilu Facebook. Nowe okno