CNN powstała w 1980 roku i była pierwszym 24-godzinnym kanałem informacyjnym na świecie. Dziś CNN to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cieszących się zaufaniem marek. Dzięki rozwiniętej siatce korespondentów i lokalnych biur, CNN zapewnia swoim widzom globalne spojrzenie na najważniejsze informacje i wydarzenia ze świata oraz ich pogłębioną analizę. CNN wykracza poza codzienne informacje prezentując szeroką gamę reportaży i programów dokumentalnych z różnych dziedzin życia. Wśród nich znajdują się: wielokrotnie nagradzana seria World's Untold Story oraz The CNN Freedom Project, magazyny sportowe: World Sport, Aiming for Gold, Main Sail, Open Court i Living Golf; programy podróżnicze: CNN Go i Business Traveller, program biznesowo-lifestylowy; Leading Woman oraz magazyny na temat ekologii EcoSolutions i Future Cities. Co wieczór takie programy jak Quest Means Business, Piers Morgan Tonight, Amanpour, Connect the World i BackStory zapewniają widzom idealne podsumowanie dnia.