1. Reklamacja powinna być złożona:
- pisemnie - na adres:
Cyfrowy Polsat Centrum Obsługi Klienta,
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa
- telefonicznie - w Centrum Obsługi Klienta numer tel:
801 08 08 08*, 222-127-222*, 699-00-22-22*
- ustnie do protokołu sporządzonego przez przedstawiciela Centrum Obsługi Klienta lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży,
- drogą elektroniczną na adres kontakt@cyfrowypolsat.pl
2. Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko oraz adres zamieszkania klienta,
- przydzielony Abonentowi numer, którego reklamacja dotyczy lub numer identyfikacyjny nadany Abonentowi,
- numer Karty dekodującej, gdy reklamacja dotyczy usługi udostępniania programów telewizyjnych,
- określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego Okresu rozliczeniowego,
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
- wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku gdy Klient żąda ich wypłaty;
- numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności - w przypadku, gdy Klient żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności;
- podpis Klienta - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
3. Reklamacja może być złożona w terminie 12 (dwunastu) miesięcy od ostatniego dnia Okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi lub od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana. Reklamację złożoną po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym jednostka Cyfrowego Polsatu rozpatrująca reklamację niezwłocznie powiadamia Klienta.
4. W przypadku gdy reklamacja złożona pisemnie, ustnie do protokołu lub telefonicznie nie spełnia warunków określonych w ust. 2 pkt a)-e), g) lub h), przedstawiciel Cyfrowego Polsatu przyjmujący reklamację jest obowiązany do niezwłocznego poinformowania o konieczności jej uzupełnienia.
5. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie lub ustnie do protokołu w Centrum Obsługi Klienta lub w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, przedstawiciel Cyfrowego Polsatu przyjmujący reklamację jest obowiązany niezwłocznie potwierdzić jej przyjęcie w formie pisemnej.
6. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Cyfrowy Polsat jest obowiązany w terminie 14 (czternastu) dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia w formie pisemnej z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Cyfrowego Polsatu rozpatrującej reklamację, chyba że odpowiedź na reklamację została udzielona w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej złożenia.
7. Cyfrowy Polsat udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej złożenia. W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą.
8. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia jej wniesienia uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
9. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Klient może skierować sprawę do sądu powszechnego. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, ma on prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym.
* opłata wg cennika Państwa operatora